Coș - 0,00 lei

Întrebări frecvente

Am beneficii dacă cumpăr o cantitate mai mare de produse?

Dacă sunteți interesat de achiziția unui volum mai mare de produse  și astfel rezultând o valoare mai mare, puteți solicitata o ofertă personalizată în vederea obținerii unor beneficii în funcție de cantitatea pe care ați doriți să o achiziționați (cum ar fi un discount sau transport gratuit) utilizând butonul „Solicita oferta” din meniul principal;

De ce produsul nu are opțiunea „Adaugă în coș”?

Produsele de valori mari (produse ce depășesc 5.000 RON) pot fi comandate, doar după ce se solicită o ofertă comercială prin intermediul butonului „Cere ofertă” din pagina produsului, sau din bara de meniuri prin intermediul butonului „Solicită ofertă”. Astfel la aceste produse în locul butonul „Adaugă în coș” va apărea butonul „Solicita oferta”, acest lucru se datorează faptului că produsul poate fi supus unor condiții:

  • Pentru produsele care nu se găsesc în permanență pe stoc (de ex. mașină de șapă,pompe de tencuit etc.) este necesară plata unui avans reprezentând, de regula, 60% din valoarea cu TVA a comenzii; în baza unui contract comercial semnat de cele două părți.
  • Produsele nu pot fi livrat prin serviciul de curierat rapid (de regulă produse grele: panouri de cofrare, montați de cofrare) astfel se va percepe o altă taxă de transport în funcție de localitatea în care se va face livrarea.
  • Produsul necesită asistență tehnică și instructaj de punere în operă (ex.pompe de amestecare, aparate de gletuit)
  • Produsele care fac obiectul comenzii speciale nu pot fi returnate sau schimbate, decât în caz de defect de fabricație sau neconformitate;

Cum plătesc?

  • Transfer bancar direct (plateşte direct în contul nostru bancar; vă rugăm să utilizaţi codul de identificare a comenzii ca şi referinţă de plată; comanda dvs. nu va fi expediată decât în momentul în care factura a fost achitată în contul nostru)
  • Plata la destinaţie (plăteşte în numerar la livrare)
  • Plata în magazinul nostru din Oradea, str. Simion Bărnuțiu nr. 27

De ce să mă înregistrez pe site?

Dacă aveţi o afacere în domeniul construcţiilor sau lucraţi în domeniu şi sunteţi interesat  de produsele comercializate pe site-ul nostru, cel mai indicat ar fi  să vă creaţi un cont pe site-ul nostru care vă permite să vă urmăriţi stadiul comenzilor dvs. precum şi  să primiţi newsletter cu produsele aflate la promoţii şi noutăţi.

Pot anula o comandă?

Puteţi anula oricând o comandă, înainte de expedierea acesteia, prin telefon sau e-mail, după cum şi S.C. Mevicons S.R.L. îşi rezervă dreptul de a refuza orice comandă din motive interne. Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.

Am indoieli / vreau să ştiu mai multe ?

Puteţi să ne contactaţi pe e-mail: mevicons@gmail.com sau telefonic la nr. 0359 466 582, pentru a primi mai multe detalii legate de produsele noastre şi posibilităţile de livrare.

Pot beneficia de reducere de preţ?

În cazul în care doriţi să achiziţionaţi o cantitate mai mare de produse, folosiţi opţiunea „Solicită ofertă” pentru a beneficia de o ofertă personalizată;

Când îmi livraţi coletul?

Coletul pleacă de la noi ÎN ACEEAŞI ZI, dacă faceţi comanda până la ora 12:00, astfel comanda poate ajunge la dvs. în 24 de ore prin curier rapid. Vă vom suna imediat după ce faceţi comanda. Lăsaţi-ne un numar de telefon la care să vă găsim.

Care este valoarea minimă a unei comenzi ?

Nu avem limită minimă de comandă. Totuşi vă recomandăm să alegeţi mai multe produse de care aveţi nevoie în perioada următoare pentru a plăti o singură data transportul.

Aş putea sa cumpăr direct de la sediu?

Da, poţi cumpăra şi direct de la sediu , unde e posibil sa găseşti o varietate mai mare de produse.